EIGENWIJZE ONTWERPJES OM BLIJ VAN TE WORDEN

Veilig betalen

Ons SSL certificaat maakt betalingen 100% veilig. Betalingen altijd via de beveiligde omgeving van jouw eigen bank.

Persoonlijk contact

Heel bewust geen geautomatiseerd en onpersoonlijk systeem. Onze vormgevers werken met zorg aan jouw product.

Netjes verzonden

Alle producten worden stevig verpakt, zodat ze altijd netjes arriveren. Een bestelling bij ons is toch stiekem een cadeautje.

Geboortekaartjes


Kan ik een proefkaartje bestellen?

Jazeker. Als je interesse hebt in één van onze geboortekaartjes sturen we je graag kosteloos en geheel vrijblijvend een voorgedrukt proefkaartje zoals op de website getoond toe met de post. Aanvragen kan eenvoudig via het formulier op de pagina Proefkaartje. In principe hebben we alle proefkaartjes op voorraad. Mocht dat op dat moment toch niet zo zijn, dan zijn we ze al aan het laten produceren maar kan het een paar dagen langer duren 🙂

In principe versturen we één proefkaartje per klant. Wil je meerdere proefkaartjes ontvangen, neem dan even contact met ons op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen info@studiodraak.nl

Kan ik zelf de gegevens op een geboortekaartje invullen?

Nee. We kiezen heel bewust niet voor een geautomatiseerd systeem, omdat zo’n systeem veel beperkingen kent. Onze vormgevers verzorgen graag geheel vrijblijvend een gepersonaliseerde opmaak van je favoriete geboortekaartje waarin alle – voorlopige – gegevens zijn verwerkt. Een gepersonaliseerd voorbeeld versturen we als PDF via e-mail, zodat die op ‘t gemak is te beoordelen.

Zijn er wijzigingen? Mail ons even, dan voeren we die graag voor je door. Zo werken we samen toe naar een fijngeslepen ontwerp. Na de geboorte verwerken we de laatste gegevens en sturen we nogmaals een PDF ter controle, waarna we zo snel mogelijk het drukproces opstarten.

Wanneer plaats ik mijn bestelling?

We verzorgen graag eerst geheel vrijblijvend een gepersonaliseerde opmaak van je favoriete geboortekaartje. We sturen daarvan een PDF als voorbeeld.

Je mag zelf bepalen wanneer je een bestelling plaatst. Doorgaans wordt dat gedaan nadat een gepersonaliseerde opmaak met voorlopige gegevens is fijngeslepen. Bij bestellen kies je online simpelweg het basiskaartje. Wij koppelen die bestelling automatisch aan jouw unieke opmaak aan de hand van alle persoonlijke gegevens. Daarvan sturen we ook nog een bevestiging.

Nadat een bestelling is geplaatst, zenden wij als service de bijpassende enveloppen gratis eerder toe. Dan kunnen die op een rustiger moment al beschreven worden. Wel zo makkelijk 🙂

Kan ik een ontwerp laten aanpassen?

Het aanpassen van alle gegevens – en eventueel een foto – kan uiteraard, ieder kaartje wordt gepersonaliseerd door onze vormgevers. Ook een eigen gedichtje of persoonlijk tekstje mag je via e-mail aanleveren. Na de geboorte van jullie kleine leveren jullie ons de laatste gegevens aan. Die verwerken wij in de opmaak. Daarna ontvang je een PDF ter controle. Na akkoord gaan we direct aan de slag met het drukwerk en zijn wijzigingen niet meer mogelijk.

Al onze ontwerpen zijn met zorg gemaakt en aan de kleuren, typografie en een mooie balans zijn veel aandacht besteed. Daarom is het aanpassen van een ontwerp beperkt. Heb je een andere lievelingskleur of wil je liever geen gedichtje? Dan kunnen we dat afstemmen en in overleg het ontwerp aanpassen.

Waarom is de minimale afname bij geboortekaartjes 50 stuks?

Drukken is een kostbaar proces. De drukkerij aan het werk zetten voor minder dan 50 kaartjes, maakt de stuksprijs veel hoger, omdat het opzetten van het proces zelf de meeste tijd – en dus budget – in beslag neemt. Onze scherpe prijzen kunnen we dus alleen aanbieden bij deze minimale afname.

Kan ik een eigen idee door jullie laten uitwerken?

Nee. Omdat het ontwerpen van een kaartje veel tijd in beslag neemt, beperken we ons tot onze eigen ontwerpen. Jullie idee door ons laten ontwerpen zou daardoor ook te kostbaar worden.

Al onze ontwerpen zijn met zorg gemaakt en aan de kleuren, typografie en een mooie balans zijn veel aandacht besteed. Daarom is het aanpassen van een ontwerp beperkt. Heb je een andere lievelingskleur of wil je liever geen gedichtje? Dan kunnen we dat afstemmen en in overleg het ontwerp aanpassen.

Hoe lever ik de gegevens en eventueel een foto aan?

Vóór de geboorte gaan we graag aan de slag met een gepersonaliseerde opmaak. De – voorlopige – gegevens mag je simpelweg mailen. Die gegevens verwerken we alvast in jouw unieke opmaak. Dat voorbeeld versturen we per e-mail. Zo werken we samen toe naar een fijngeslepen ontwerp.

Ook na de geboorte mag je de gegevens versturen per e-mail als reply op de lopende e-mail conversatie. Mocht een foto van toepassing zijn, dan ontvangen we die graag in een ZIP per e-mail. Het liefst in het bestandsformaat JPEG of TIFF en op de hoogst mogelijke resolutie.

We werken niet met een geautomatiseerd systeem en hebben altijd direct contact. Dus mocht iets niet lukken, dan helpen we graag en komt ‘t toch helemaal goed 🙂

Hoe snel wordt een geboortekaartje geleverd?

Nadat we de laatste gegevens hebben ontvangen per e-mail, verwerken we die zo snel mogelijk in jouw unieke opmaak. Daarna ontvang je een PDF ter controle. Na akkoord verzenden wij direct het drukwerkbestand naar de drukkerij. Wijzigen is daarna niet meer mogelijk.

Verzendklaar maken van de geboortekaartjes lukt – afhankelijk van de tijd van akkoord – soms zelfs dezelfde dag al. En anders zeker binnen twee tot drie werkdagen. Vanzelfsprekend proberen we altijd zo snel mogelijk te leveren 🙂

Kan ik de enveloppen eerder ontvangen?

Absoluut. Het is zelfs een gratis service van ons! Na het plaatsen van een bestelling zenden we graag de enveloppen kosteloos eerder toe. Zo kun je ze alvast rustig schrijven, zodat dat niet hoeft in de doorgaans hectische periode na een geboorte. Wel zo makkelijk 🙂

Hoe wordt een geboortekaartje gecontroleerd?

Het opzetten van jouw voorlopige opmaak doen voor de geboorte. Zo werken we samen toe naar een fijngeslepen ontwerp, waarin we na de geboorte alleen nog de laatste gegevens hoeven te verwerken. Op die manier zijn er via de e-mail al een aantal controlemomenten geweest.

Na de geboorte ontvangen we via e-mail graag de laatste gegevens en – indien van toepassing – een foto (JPEG of TIFF op de hoogst mogelijke resolutie). Die verwerken wij in de opmaak, waarna je een PDF ter controle krijgen. Pas na akkoord per e-mail sturen wij het bestand naar de drukkerij en starten we het drukproces. Zo zorgen we er samen voor dat er absoluut geen foutje in kan sluipen 🙂

Bestellen en retourneren


Hoe plaats ik een bestelling?

Producten kun je toevoegen aan je winkelmand. Op een productpagina kun je het aantal aangeven, maar ook op de afrekenpagina is dat nog te wijzigen. Ben je klaar met winkelen? Rechts bovenaan elke pagina heb je toegang tot je winkelmand. Ga daar naar ‘Winkelmand bekijken’ of ‘Afrekenen’. Doorloop het bestelproces als bestaande klant of gast en jouw bestelling is geplaatst.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Het verzendklaar maken van producten op voorraad proberen we altijd zo snel mogelijk te doen. De laatste post van de dag gaat hier op werkdagen om 16:00 uur de deur uit. We zijn maar een bescheiden organisatie, dus vandaag besteld en de volgende leverdag in huis durven we niet héél hard te roepen, maar daar doen we wel altijd ons uiterste best voor! Verzenden doen we via PostNL, doorgaans wordt een bestelling dan – mits op voorraad – de eerstvolgende leverdag al afgeleverd. En anders binnen twee tot drie werkdagen zonder onverwachte vertraging.

Gepersonaliseerde items zoals bijvoorbeeld geboortekaartjes zijn afhankelijk van een aantal andere factoren, maar ook daar geldt: we proberen altijd zo snel mogelijk te produceren en verzendklaar te maken. Soms lukt verzenden zelfs dezelfde dag al. En anders binnen twee tot drie werkdagen zonder onverwachte vertraging.

Kan ik een product retourneren?

Geboortekaartjes en andere gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden. Dit soort producten worden pas na het plaatsen van een bestelling én jouw akkoord per e-mail geproduceerd.

Andere ongebruikte en onbeschadigde producten kunnen geretourneerd worden. Neem daarvoor even contact met ons op, dan kijken we wat in jouw geval de passende oplossing is: info@studiodraak.nl

Ontvang ik een factuur met BTW?

Ja. Na het plaatsen van een bestelling in onze winkel ontvang je een bevestiging per e-mail met als bijlage de factuur inclusief 21% BTW. Alle prijzen van onze producten in de winkel zijn inclusief BTW. Op de factuur staat de BTW – verplicht – los vermeld.

 

Betalen en verzenden


Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen in de beveiligde omgeving van de winkelwagen via iDeal, PayPal, creditcard (VISA en Mastercard) en Apple Pay. Alle online transacties lopen via de organisatie Mollie, vertrouwd door meer dan 130.000 bedrijven.

Worden pakketten door PostNL afgeleverd?

De meeste post- en pakketzendingen worden bij voorkeur verwerkt door PostNL. Zendingen van geboortekaartjes kunnen worden verwerkt door PostNL, DHL, DPD Pakketservice of een koerier van onze drukkerij, afhankelijk van een op dat moment praktische optie.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Een bestelling wordt als (brievenbus)pakket of in een envelop verzonden, afhankelijk van het product en/of de hoeveelheid en grootte. Producten worden altijd met veel zorg verpakt, zodat ze onbeschadigd op de plaats van bestemming aankomen.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Het verzendklaar maken van producten op voorraad proberen we altijd zo snel mogelijk te doen. Bestellingen die vóór 16:00 uur worden geplaatst, worden doorgaans de eerstvolgende leverdag al afgeleverd. En anders binnen twee tot drie werkdagen zonder onvoorziene omstandigheden.

Gepersonaliseerde items zoals geboortekaartjes zijn afhankelijk van een aantal andere factoren, maar ook daarvoor geldt: we proberen altijd zo snel mogelijk te produceren en verzendklaar te maken. Soms lukt verzenden zelfs dezelfde dag al! En anders binnen twee tot drie werkdagen zonder onvoorziene omstandigheden.

De laatste post van de dag gaat hier op werkdagen rond 16:00 uur de deur uit. We zijn een kleine organisatie. Vandaag besteld, de volgende leverdag in huis durven we niet héél hard te roepen, maar daar doen we wel altijd ons uiterste best voor 🙂

Verzenden jullie ook internationaal?

In principe verzenden we alleen naar Nederland en België. Mocht je toch graag een product van ons ontvangen in een ander land, dan kunnen we dat afstemmen en berekenen we wat de verzendkosten zijn. Het land van bestemming – en de bijbehorende verzendkosten – maken we dan beschikbaar bij afrekenen in de online winkel. Neem daarvoor contact met ons op via info@studiodraak.nl

Heb je 't antwoord op je vraag niet gevonden?